† OOTD | Day & Night

© Philippe Renault

Hey guys. As I already told you in my last article, I would like to apologies once again for the long absence of the english translation … My brother -and translator- is moving and he has no time anymore to do this « job » so I gonna try my best to do it myself with my quite well english :) I hope you’ll understand the situation and most of all, understand my english haha ! I will always do my best, but do not hesitate to help me if you see some mistakes !

About our Sunday article, this is a nice look for the season ! A little dress of summer, found and maybe still available at H&M in grey -like this one- and/or in black. The good thing about this dress it’s the way that we can adapt it for a day at the beach, or for a girl time in the afternoon or for a night party with friends, by adding some accessories. Let’s have fun, this is my way of life I know, but add some boots, jewelriesies, a perfecto or a cute little bag and your simple dress will become a master piece !

I really hope that you’ll like this kind of look and maybe will inspire you for the rest of the summer ! Enjoy your holidays for those who have it, and for the others -like me- stay brave !!!

Read More »

Advertisements

† Makeup | Naked Heat

Hey ! First of all I would like to apologies because the translation of all the articles are so late … As I already told you before, my brother -and translator- is moving in an other city and that takes most of his time, so I have to do the job by myself ! Please be kind, I’m not as perfect as he is, because I learnt english at school, then by myself, so it’s gonna be probably worse than before. I am sorry !

Anyway, I was so exciting to try this palette so much ! Thank you Sephora for their exclusive day who gave us the opportunity to get the Naked Heat palette from Urban Decay earlier than anyone ! The palette will be available in August in all the Sephora around France, but as I said before, the website gave us the honor to got it in exclusivity during 24h and of course I bought it ! -true fact : I was already in contact with someone in USA to get it earlier … I’m really addict yeah !

Well, what should I say ? It’s a true wonder, with orange/rusty -my favorites btw, but you should know that if you follow me for a while. Only new shades, as much as matte as iridescent and match so well with light eyes colors -thanks Dad for my green eyes ! I couldn’t wait to introduce you this palette and most of all try it ! You have to be ready to have a lot of tutorials with this palette, because I just felt in love at the first sight, I wanna use it, test it … I love this palette with the true love ! haha

You gonna be able to also see to new highlighter palette in action, still from Urban Decay. After Glow has four exclusives and breathtaking shades ! Anyway, I stop talking so much to don’t ruin the surprise and let you discover the video !

Read More »